Activitats en l’Any de la Bíblia a la parròquia Claret de Lleida

05/03/2020

La declaració de l’Any de la Bíblia que el papa Francesc ha senyalat per a l’any 2020, és una oportunitat pastoral que la parròquia Claret del barri de Balàfia vol aprofitar per a divulgar el coneixement de la Bíblia. Amb aquest objectiu ha encetat el passat diumenge 1 de març, unes presentacions en powerpoins sobre la Bíblia. Es projectaran en la missa dominical al llarg de l’Any de la Bíblia, amb una periodicitat mensual. També s’aniran penjant al web de la parròquia www.parroquiaclaret.com en l’apartat de recursos pastorals.

En la mateixa línia de divulgació i coneixement de la Paraula de Déu, la parròquia ofereix un temps de meditació i pregària a través de la Lectio Divina, durant els divendres de Quaresma a les 8 del vespre.

Aquestes activitats pastorals se sumen a les que la parròquia realitza de manera habitual per a donar a conèixer les Sagrades Escriptures i seguir les lectures bíbliques de cada dia, com són el lliurament anual del llibre “Paraula i Vida” a totes les famílies de la parròquia, la subscripció als llibrets “La Missa de cada dia”, i l’obsequi del Nou Testament als infants que es preparen per a rebre la Primera Comunió. També la formació bíblica a càrrec del P. Jaume Sidera que té lloc cada dimecres a les 8 del vespre als locals parroquials. Amb tot això vol contribuir a que els feligresos es familiaritzin amb la Bíblia, la coneguin, la llegeixin, preguin amb ella i converteixin en vida el seu missatge.