Activitats mes de Maig Grup Càritas

05/06/2013

Els dies divendres i dissabte 3 i 4 de maig el Banc d’aliments ha organitzat el GRAN RECAPTE DE PRIMAVERA. Els torns per voluntaris són de dues hores, la nostra Parròquia hi ha participat amb sis voluntaris.

La setmana del 13 al 17; quatre voluntaris van assistir a un curs de Formació d’iniciació d’informàtica.

Desfilada de Moros i Cristians, la Càritas Diocesana va donar la oportunitat de gaudir de la desfilada als beneficiaris del Programa de gent gran. Desplaçament amb autocar des de la Parròquia, un petit àpat i uns seients en un lloc privilegiat (llàstima del temps). Vàrem fer l’activitat setze persones.

El 31 de Maig per la tarda Sortida Fi de Curs del programa de gent gran: Aquest any preparat pel grup de Càritas Parroquial d’Artesa de Lleida. Hi participen totes les Càritas Parroquials de Lleida. Vàrem sortir tres autocars. Vam celebrar l’eucaristia, un petit concert coral d’uns nens del poble, un berenar i un record de la sortida ( llibre de receptes de cuina i una flor) de la nostra comunitat. Vam assistir-hi vint-i-una persones entre usuaris i voluntaris.

La recollida d’estris de neteja pel programa de TEMPORERS és el següent:

Gels de bany                                       20

Maquinetes d’afaitar                           98