Sopar solidari a la parròquia Claret de Lleida

24/04/2019

El passat 18 d’abril vam celebrar el dia de l’Amor Fratern, Dijous Sant. El grup de Càritas Parroquial ens va explicar, dins de la Celebració de l’Eucaristia, quina és la seva missió a dins de la nostra comunitat. Van fer esment de la importància de tenir present en les seves actuacions focalitzades en la persona.

Després es va fer el Sopar Solidari amb la col·laboració del voluntariat en la preparació, l’establiment de Plus Fresc amb la seva donació en espècie dels ingredients que conformaven l’àpat senzill i simbòlic, i les aportacions econòmiques que es van recollir pel projecte d’Acollida Parroquial de Sant Antoni Mª Claret al barri de Balàfia, i Verge dels Pobres al barri de Secà de Sant Pere.

També va ser un espai per compartir amb altres, impressions, vivències i perquè no, commemorar l’últim sopar on un ingredient important en aquell temps era el Pa. Per culminar el sopar ens vam ficar en disposició per participar en la Vetlla de Pregària.