La parròquia Claret de Lleida agraeix als clartians la donació de la casa i locals parroquials

11/06/2024

A l'atenció del Govern Provincial dels Claretians

Benvolguts,

Document-memòria pastoral

04/06/2024

El Consell Parroquial ha redactat un document-memòria, que trobareu adjunt a aquesta notícia, com a recull de l'activitat pastoral. Va acompanyat d'una introducció històrica.

El document ha estat elaborat amb els objectius següents:

-Per disposar, tothom que ho vulgui conèixer, d’una informació de la realitat  actual dels diferents grups que formen part de la comunitat parroquial de Sant Antoni Maria Claret del barri de Balàfia de Lleida.

La parròquia Claret de Lleida celebra la festa de Corpus amb un sopar solidari

02/06/2024

Al vestíbul de l’església i a peu dret, ahir al vespre dissabte 1 de juny, els feligresos de la parròquia Sant Antoni M. Claret de Lleida han celebrat la festa de Corpus amb un sopar solidari en favor de Càritas diocesana.

L’associació Kina Kreu de Lleida, decebuda per l’adéu de la comunitat claretiana

28/05/2024

L'Agència cristiana de notícies FLAMA publica una entrevista a l'Associació recreativa Kina Kreu.La podeu seguir al web de Flama: https://www.agenciaflama.cat/lassociacio-kina-kreu-de-lleida-manifesta-l...

La colla Kina Kreu ret homenatge als claretians de Lleida

27/05/2024

A la nostra ciutat, aquest cap de setmana s’ha celebrat la XLIII edició de l’Aplec del Caragol, Festa d’Interès Turístic Nacional i Festa Tradicional d’Interès Nacional.

Com ja és tradicional, la colla KINA KREU hi ha participat, amb un total de 100 persones des dels 4 fins als 70 anys. Durant els tres dies de festa, tots hem gaudit del 32è aplec de la nostra colla, amb bons àpats, bona música i, sobretot, molt bon ambient, en què ha predominat la germanor, la solidaritat, la participació i el bon humor.

La parròquia Claret acull la conferència “La vocació laical”

22/05/2024

En la tarda d’aquest dimarts, 21 de maig, a l’església Sant Antoni M. Claret, el Sr. Joan Carles Nicuesa, Delegat de Càritas diocesana de Lleida, ha impartir la conferencia “La vocació laical”, que s’emmarca dins el cicle de conferències organitzades per Càritas parroquial amb el suport de Càritas diocesana, programades per aquest any.

NOTA DE PREMSA

09/05/2024

Trobada del Consell Parroquial de la parròquia Sant Antoni M. Claret

amb el Bisbe de Lleida i el Provincial dels Claretians

Actes Primer de Maig de 2024

01/05/2024

Un any més, la Pastoral Obrera de Lleida, on participa el grup ACO de la nostra parròquia, ha commemorat el Primer de Maig, dia del Treball. Com de costum, s’ha celebrat una eucaristia. Enguany ha estat a la Parròquia del Carme, presidida per Mons. Salvador Giménez Valls, bisbe de la diòcesi.
S’ha llegit el manifest elaborat pel Secretariat Interdiocesà de Pastoral Obrera de Catalunya, titulat “Dignitat en la Fragilitat”, que tracta sobre la necessitat de l’atenció a la gent gran i dependent, així com a les condicions de treball de les persones que en tenen cura.

El Dr. Joan Viñas explica “Com cuidar la salut” a la parròquia Claret de Lleida

01/05/2024

Ahir a la tarda, 30 d’abril, a l’església Sant Antoni M. Claret de Lleida, unes 50 persones van seguir amb interès la conferència del Dr. Joan Viñas “Com cuidar la salut”.

El Delegat diocesà de Càritas, Joan Carles Nicuesa, presentà al Dr. Viñas i anuncià que la conferència d’ahir era la primera d’un cicle de conferències de diversa temàtica que Càritas parroquial, amb el suport de Càritas diocesana, impartirà aquest curs a la parròquia.

Desconcert a la parròquia Claret de Lleida a l’assabentar-se que marxaran els claretians

28/04/2024

Els feligresos de la parròquia Sant Antoni M. Claret de Lleida han rebut amb sorpresa la notícia que els preveres els han comunicat en acabar les misses d’aquest diumenge. I és que no ha estat un avís de les activitats de la pròxima setmana com és habitual, sinó que ha estat una notícia que els ha impactat moltíssim: El Govern Provincial dels Claretians de Catalunya ha decidit tancar la casa que tenen a Lleida, la qual cosa suposa que els claretians han de marxar i, per tant, deixaran d’atendre pastoralment aquesta parròquia a finals d’agost.

Pàgines

Subscriure a Parròquia Sant Antoni Maria Claret RSS