Donem la benvinguda al nou web

22/03/2013

Coincidint amb la festa de Pasqua, la parròquia Sant Antoni Mª Claret, de Lleida, estrena web, però manté la mateixa adreça: http://www.parroquiaclaret.com

Des de l’any 2006 en què inauguràrem la nova església, la parròquia ha ofert material pastoral i cròniques dels actes més significatius que hi ha tingut lloc.

Ara estrena nou disseny, no gaire diferent, com tampoc no difereixen els continguts. Per què doncs canviar-la, si és tan semblant a l’anterior? Doncs, per la tecnologia. Aquest web es basa en un programa que permet fer més àgil la informació i l’actualització de continguts.

El dia de Pasqua, les dones que s’adonaren de la resurrecció del Crist se’n tornarem a Jerusalem a comunicar-ne la Bona Nova. I durant el temps pasqual l’Església ens proposa altres textos semblants en què les persones que experimenten la trobada amb el Crist ressuscitat, senten la necessitat de comunicar la seva joia a la gent del seu entorn.

Canvien els mitjans, però la missió és la mateixa: evangelitzar, donar a conèixer la Bona Notícia. El web vol ser un mitjà per escampar la Bona Nova de l’amor de Déu i engrescar al coneixement i seguiment de Jesús. Per això, us convidem a navegar-hi. Aquí trobareu les lectures de la missa dominical i les homilies corresponents, les pregàries bàsiques del cristià i preguem amb l’evangeli, informació d’horaris de misses i d’altres actes, els diferents grups que treballen a la parròquia i la seva funció, etc. i altres continguts que anirem incorporant en la mesura que la feu servir.

Benvingut sigui aquest servei preparat i ofert per voluntaris de la parròquia que hi han esmerçat temps, dedicació i tecnologia per fer-lo realitat. Cosa que els agraïm. Ara, entre tots l’hem de mantenir, per tal que no sigui un lloc estàtic, sinó que presenti el dinamisme propi d’una parròquia com la nostra. Us animem, doncs, a enviar notícies i fotos de les activitats que realitzeu en els diferents grups, per publicar-les i comunicar-les a la comunitat parroquial.

I una última cosa: Si algú vol rebre a casa seva informació sobre la vida de la parròquia, cal que ens faciliti la seva adreça electrònica, que serà incorporada a una llista d’enviaments, i que només serà utilitzada amb aquesta finalitat.

Per a qualsevol comunicació relacionada al web, us podeu adreçar a: web@parroquiaclaret.com

Tingueu tots una BONA PASQUA!

P. Nemesi Solà, cmf, Rector de la parròquia