5 joves han rebut el sagrament de la Confirmació

05/05/2025
Tema: 

El passat divendres dia 2 de maig a la nostra parròquia Sant Antoni Maria Claret, va tindre lloc la confirmació de 5 joves: el Tomàs, el Jeisson, l'Àngel, el  Manel i el Javier.

Va ser una celebració molt emotiva i amb molt recolliment.

El nostre Bisbe Salvador en la homilia va dirigir als confirmants una catequesi del significat del Sagrament que rebrien.

Un cop finalitzada la cerimònia els confirmants van donar l'agraïment al nostre Bisbe, a mossèn Victor, a la catequista Maribel i als familiars que els van acompanyar, demostrant una gran alegria.

La parròquia va regalar a cada confirmant un cordó amb una creu beneïda pel nostre Bisbe, com a record d'aquest dia.

Esperem que aquests joves perseveren durant la seva vida amb la gràcia que han rebut de l'Esperit Sant.