En record del claretià Josep M. Viñas

14/10/2021

La comunitat claretiana de Lleida i els feligresos de la parròquia Sant Antoni M. Claret d’aquesta ciutat, han recordat al P. Josep M. Viñas, en la missa parroquial de les 7 de la tarda, d’aquest dimecres 13 d’octubre.

Commemoració al cementiri de Lleida del 85 aniversari del martiri del beat Francesc Castelló

01/10/2021
Tema:

El matí de la festa de Sant Miquel i a l’endemà de la seva festa litúrgica, un grup de lleidatans convocats per la Comissió Pro Beatificació del Beat Francesc, commemoraren el 85 aniversari del seu martiri, ocorregut la matinada del 29 de setembre de 1936 al Cementi de Lleida. El jove químic lleidatà Francesc Castelló Aleu, tenia 22 anys.

Podeu llegir l’article sencer en aquest enllaç.

Artesa de Lleida dedica una capella de la parròquia al beat Josep Ros

01/10/2021

La parròquia d’Artesa de Lleida ha dedicat una capella de la parròquia al beat Josep Ros i Nadal a través de la col·locació d’una imatge del missioner claretià. Aquest esdeveniment va tenir lloc durant la festivitat del patró de la parròquia, sant Miquel, el 29 de setembre.

L’Aplec del Mas Claret recorda el coratge i la confiança dels màrtirs claretians

27/09/2021

La família claretiana ha celebrat aquest diumenge 19 de setembre la 77a edició de l’Aplec al Mas Claret, a la Segarra. Després que l’any passat no es pogués celebrar a causa de les restriccions per la pandèmia de la Covid-19, enguany hi han participat una setantena de persones vingudes de diferents indrets de Catalunya.

Mor el claretià Josep Maria Viñas, missioner a Guinea Equatorial

14/09/2021

El missioner claretià Josep Maria Viñas, de la Província de Sant Pau, ha mort aquest dimarts 14 de setembre als 92 anys a Barcelona. La missa funeral serà aquest dijous 16 de setembre al santuari-parròquia del Cor de Maria de Barcelona a les 12 del migdia.

Podeu llegir la crònica senceta en aquest enllaç.

Final de Curs de la Catequesi Familiar

07/06/2021
Galeria de fotos:

Aquest mes de maig, a la Parròquia Sant Antoni M. Claret s’han celebrat 5 cerimònies de Primera Comunió, en les quals han combregat un total de 18 infants (7 nenes i 11 nens).

Els infants de la Catequesi Familiar celebren el Diumenge de Rams

28/03/2021
Galeria de fotos:

Avui, 28 de març, la comunitat parroquial de St. Antoni M. Claret ha iniciat les celebracions de Setmana Santa amb la Missa de Diumenge de Rams. Enguany, a causa de les restriccions i mesures sanitàries de prevenció de la covid-19, la tradicional benedicció dels rams no s’ha pogut dur a terme al pati exterior de l’església i s’ha realitzat a l’interior, a l’inici de les misses.

Celebracióo del 15º aniversario de la iglesia Claret, de Balàfia

28/02/2021
Galeria de fotos:

Condicionados y limitados por las medidas del Covid, la parroquia San Antonio María Claret, del barrio de Balàfia de Lleida, ha celebrado el 15 aniversario de la inauguración de la nueva iglesia, el pasado viernes 26 de febrero. Lo ha celebrado con una Eucaristía, a las 8 de la tarde, donde se ha recordado aquella fecha y lo que significó para la parroquia y el barrio.

Missa del Pollet 2020

25/12/2020
Galeria de fotos:

Aquest dijous 24 de desembre de 2020, a la Parròquia de St. Antoni Maria Claret, la Missa del Pollet s’ha celebrat exclusivament amb els infants dels grups del 1r i 2n any de la Catequesi Familiar, les seves famílies i l’equip de catequistes. Les restriccions i mesures de prevenció de la covid-19 ens han obligat a reduir l’aforament de l’església.

La parroquia Claret inicia una Escuela de Oración

25/11/2020

Coincidiendo con el inicio del nuevo ciclo litúrgico, la parroquia Claret de Lleida inicia una Escuela de Oración que tendrá lugar en los locales parroquiales, situados en la calle Mossèn Pelegrí, 8, cada jueves, de 8 a 8:45 de la noche. Con esta iniciativa la parroquia pone en práctica uno de los objetivos del Plan Diocesano de Pastoral: "Impulsar y acompañar espacios y momentos de oración personal".

Suscribirse a Parròquia Sant Antoni Maria Claret RSS