Gent_Gran

Trobada fi de curs de la Gent Gran

06/06/2017
Tema:

Ha tingut lloc a les 5 de la tarda del dia 6 de juny, als Jardins del Segrià. Organitzada per Càritas diocesana amb la participació de les Càritas Parroquials de Lleida que tenen programa de gent gran.

El Pare Vilarubies ha fet una reflexió sobre el que representa Càritas.

Va amenitzar una estona el pallasso Tortelini. Desprès un berenar i moltes aportacions entre tots.

La nostra parròquia va participar amb 17 beneficiaris, 7 voluntaris i el Pare Vilarrubies.

Trobada de Pasqua de “Gent Gran” a la parròquia Sant Antoni M. Claret

Galeria de fotos:

Organitzada per Càritas Parroquial, el grup de Gent Gran de la parròquia Sant Antoni M. Claret, de Lleida, va celebrar la Pasqua el passat dijous, 20 d’abril, als locals parroquials. Un grup de 25 persones es van reunir per passar una tarda agradable i útil, segons els va proposar el P. Josep Vilarrubias, que els acompanyava.

Trobada de formació de Càritas per a la Gent Gran

12/03/2017

El passat 21 de febrer, en la seu de Càritas diocesana de Lleida, tingué lloc la Trobada de Gent Gran. Es tracta d’una trobada de formació adreçada tant a voluntaris com a usuaris d’aquest programa. De la parròquia Sant Antoni M. Claret van participar 24 persones (17 beneficiats i 7 voluntaris).

L’acte consistí en una conferència que impartí la psicòloga Mireia Quinquillà, titulada “La importància de l’amor a la vellesa”, i en acabar, un petit berenar.

Un centenar de persones assisteixen a la Festa dels Patrons de Vida Creixent

28/02/2017

El pare claretià Josep Villarrubies, de la parroquia Sant Antoni M. Claret, de Lleida,  va impartir una ponència titulada “Simeó i Anna, models del goig d’envellir”,  en la trobada de Vida Creixent, amb motiu de la festa dels seus patrons.

Podeu llegir la noticia en aquest enllaç.

Activitats Grup Càritas Gent Gran

15/06/2015
  1. Durant el mes de maig fem recollida d’estris de neteja per al Programa de Temporers. Productes recollits: raspalls de dents: 8, pasta de dents: 3, gel de bany: 4, maquinetes d’afaitar: 72, xampú: 3, crema hidratant: 4, escuma d’afaitar: 4, desodorants: 4
  2. Festa de Moros i Cristians.

El diumenge 17 de maig vam gaudir de la desfilada de Moros i Cristians organitzada des de Cáritas Diocesana.

Grup Càritas. Primera activitat de Gent Gran de l’any 2015

23/03/2015

El dia 24 febrer de 2015, als locals de Càritas Diocesana vam fer una trobada de beneficiaris i voluntaris amb una xerrada sobre Nutrició per a la Gent Gran.

De la nostra Parròquia vam assistir-hi:

14 beneficiaris

6 voluntaris

Activitats Grup Càritas Parroquial

12/01/2015

1.-Festa de Nadal Gent Gran

El dia 18 de desembre vam celebrar la festa de gent gran.

Comencem amb una xerrada del Pare Lluis parlant del significat que té el NADAL pels cristians.

Vam recordar moltes nadales amb el Sr. Josep, un voluntari acordionista que gairebé sempre ens anima les trobades.

Desprès una xocolatada BONÍSSIMA.

Subscriure a RSS - Gent_Gran