Gent_Gran

Gent gran de la parròquia Claret continua l’aprenentatge sobre WhatsApp

09/02/2024

Aquest dimecres 7 de febrer els alumnes del col·legi Episcopal de Lleida han impartit el segon taller sobre WhatsApp a gent gran de la parròquia Sant Antoni M. Claret d’aquesta ciutat. És una activitat promoguda per Càritas parroquial que sota el nom «Acompanyament de la gent gran a través de l’ús de les noves tecnologies» posa en contacte persones de diverses generacions.

Gent Gran de la parròquia Claret de Lleida aprèn a fer servir WhatsApp

14/12/2023

Promogut per Càritas parroquial, alumnes del Col·legi Episcopal de Lleida han impartit el taller «Acompanyament de la gent gran a través de l’ús de les noves tecnologies» amb gent gran de la parròquia per tal d’ensenyar-los a utilitzar el servei de WhatsApp. L’acte ha tingut lloc als locals parroquials durant el matí del passat dimecres 13 de desembre.

Jornada lúdica de Càritas Lleida amb la Gent Gran i Sènior del Voluntariat

17/05/2023

Amb data 17 de maig 2023 hem celebrat el final de curs del programa de Voluntariat-Gent gran i Sènior de Càritas. Ens hem aplegat unes 75 persones de diferents parròquies: Alguaire, Alcarràs, Aitona, Artesa de Lleida, Maials i Parròquies de Lleida ciutat (UP Cap Pont, St. Pau, Sta. Tereseta, St. Antoni Mª Claret, UPA Sta. Mª Magdalena-Pilar i Parròquia Montserrat (anfitriona).

La Gent Gran de la parròquia Claret de Lleida celebra la Pasqua

20/04/2018

La tarda del passat dijous, 19 d’abril, la Gent Gran de la parròquia Sant Antoni M. Claret de Lleida van celebrar la Pasqua als locals parroquials. La trobada començà amb cants de Pasqua, per a preparar l’ambient festiu que es mantingué al llarg de la tarda.

La parròquia Sant Antoni M. Claret de Lleida, oberta a l’entorn

03/04/2018

Al barri de Balàfia de Lleida, on està ubicada la parròquia Sant Antoni Maria Claret, hi ha quatre residències de Gent Gran (Balàfia I, Balàfia II, Sanitas i Caser), gairebé a tocar una de l’altra. Això suposa una població considerable de persones d’edat avançada que tenen mobilitat reduïda. Algunes voldrien assistir a les misses dominicals de la parròquia, però tot i que l’església els queda molt a prop, tenen dificultats per a desplaçar-se fins allà.

Trobada formativa de Gent Grant

08/03/2018

El passat 19 de febrer, dins el programa formatiu per a la Gent Gran de Càritas, tingué lloc, a la seu de Càritas diocesana, la conferència “El museu de Lleida i el patrimoni lleidatà”, a càrrec de la Sra. Esther Balasch, que donà a conèixer el patrimoni cultural que es pot veure al Museu de Lleida, d’on ella n’és conservadora.

Trobada festiva de “Gent Gran” a la parròquia Sant Antoni M. Claret de Lleida

22/12/2017

Amb el cant de nadales va començar la trobada de Gent Gran de la parròquia Sant Antoni M. Claret, de Lleida, on més de 30 persones es van reunir el passat dijous, 20 de desembre, als locals parroquials, en una trobada entranyable per preparar el Nadal i de pas, fer una mica de festa.

Trobada fi de curs de la Gent Gran

06/06/2017

Ha tingut lloc a les 5 de la tarda del dia 6 de juny, als Jardins del Segrià. Organitzada per Càritas diocesana amb la participació de les Càritas Parroquials de Lleida que tenen programa de gent gran.

El Pare Vilarubies ha fet una reflexió sobre el que representa Càritas.

Va amenitzar una estona el pallasso Tortelini. Desprès un berenar i moltes aportacions entre tots.

La nostra parròquia va participar amb 17 beneficiaris, 7 voluntaris i el Pare Vilarrubies.

Trobada de Pasqua de “Gent Gran” a la parròquia Sant Antoni M. Claret

20/04/2017

Organitzada per Càritas Parroquial, el grup de Gent Gran de la parròquia Sant Antoni M. Claret, de Lleida, va celebrar la Pasqua el passat dijous, 20 d’abril, als locals parroquials. Un grup de 25 persones es van reunir per passar una tarda agradable i útil, segons els va proposar el P. Josep Vilarrubias, que els acompanyava.

Trobada de formació de Càritas per a la Gent Gran

12/03/2017

El passat 21 de febrer, en la seu de Càritas diocesana de Lleida, tingué lloc la Trobada de Gent Gran. Es tracta d’una trobada de formació adreçada tant a voluntaris com a usuaris d’aquest programa. De la parròquia Sant Antoni M. Claret van participar 24 persones (17 beneficiats i 7 voluntaris).

L’acte consistí en una conferència que impartí la psicòloga Mireia Quinquillà, titulada “La importància de l’amor a la vellesa”, i en acabar, un petit berenar.

Pàgines

Subscriure a RSS - Gent_Gran