Arxiprestat_Perifèria

L’arxiprestat «Perifèria» tria les propostes prioritàries per al Pla de Pastoral

13/02/2020

Un petit grup de persones, representants de les parròquies de l’arxiprestat «Perifèria», es van reunir el passat dissabte 8 de febrer per a treballar les qüestions plantejades per la diòcesi per tal de col·laborar en l’elaboració del proper Pla de Pastoral diocesà.

La trobada va tenir lloc als Magraners, en la parròquia de Sant Josep Obrer, de 4 a 6 de la tarda i a més a més d’aquesta parròquia en van participar les parròquies dels barris de Balàfia, la Bordeta, Pardinyes, i Secà de Sant Pere.

L’Arxiprestat “Perifèria” inicia el curs amb la Guia de reflexió del nou Pla de Pastoral

15/10/2019

Com cada any, l’arxiprestat “Perifèria” ha iniciat el curs pastoral amb una reunió dels Consells de Pastoral de la parròquia Sant Antoni M. Claret (Balàfia), i de les Unitats de Pastoral Sant Agustí (Bordeta) – Sant Josep Obrer (Magraners), i Santíssim Salvador (Pardinyes) - Sant Anastasi (Llívia) – Verge dels Pobres (Secà de Sant Pere). L’acte va tenir lloc a les 8 del vespre del passat dijous 10 d’octubre als locals parroquials de la Bordeta, i van participar una vintena de persones.

L’arxiprestat Perifèria celebra el “Sopar de la fam” a Pardinyes

11/02/2019

En un ambient molt familiar, un petit grup de persones de l’arxiprestat Perifèria s’ha reunit el passat dissabte 9 de febrer, en un sopar de solidaritat amb Mans Unides, conegut com a  “Sopar de la fam”.

L’arxiprestat “Perifèria” reflexiona sobre les Benaurances

20/10/2018

Un grup de 20 persones, representants de les parròquies de l’arxiprestat “Perifèria”, es van reunir el passat dijous, 18 d’octubre al vespre, als locals parroquials de Sant Agustí, de la Bordeta.

Va ser una estona de formació sobre l’Exhortació Apostòlica del Papa Francesc “Gaudete et exsultate”. Atès que el temps no permetia fer tot el document, es van centrar en les benaurances recollides al capítol III.

L’arxiprestat “Perifèria” de Lleida pelegrina al Sant Dubte d’Ivorra

25/04/2018

En un dia primaveral, unes 40 persones de l’arxiprestat Perifèria de Lleida van pelegrinar el passat dissabte, 21 d’abril, al santuari del Sant Dubte d’Ivorra. També van visitar Pinós i Tàrrega. Tot plegat, un dia molt intens, carregat de vivències interessants, on van gaudir de la natura, la història, l’art i la convivència entre parròquies.

Magraners acull el sopar de solidaritat amb Mans Unides

12/02/2017

El vespre del passat dissabte, 11 de febrer, més de 40 persones es reuniren al local parroquial de Sant Josep Obrer dels Magraners per a participar d’un sopar de solidaritat en favor de Mans Unides, tot coincidint amb la seva Jornada anual. Estava organitzat per l’arxiprestat «Perifèria» de Lleida i comptà amb la participació del bisbe Salvador.

Sopar de solidaritat (“Sopar de la Fam”) a l’arxiprestat “Perifèria”

05/02/2017

L’arxiprestat Perifèria, format per les parròquies dels barris de Balàfia, Bordeta, Llívia, Magraners, Pardinyes i Secà de Sant Pere,  celebraran un acte de solidaritat amb Mans Unides, el conegut “Sopar de la fam”.

La Granadella acull el pelegrinatge jubilar de «la Perifèria»

28/02/2016

El diumenge 10 d’abril, l’arxiprestat «Perifèria» va celebrar el jubileu de la misericòrdia a l’església parroquial de la Granadella que, junt amb la catedral de Lleida, són els dos temples designats pel bisbat de Lleida per a celebrar-lo.

A les 10 del matí l’autocar va començar el seu recorregut per les parròquies situades als barris del Secà de Sant Pere, Balàfia, Pardinyes, els Magraners i la Bordeta per recollir els més de 40 pelegrins que viatjaven fins la Granadella.

Nombrosa participació al Viacrucis a Balaguer

22/02/2015

La tarda del diumenge 22 de febrer, feligresos i preveres dels arxiprestats “Seu Vella” i “Perifèria” de Lleida ciutat, s’han desplaçat a Balaguer per participar en el Viacrucis que, com ja és costum, es celebra el primer diumenge de Quaresma.

Unes 200 persones han recorregut les estacions del Viacrucis que van des de la carretera fins al santuari del Sant Crist de Balaguer, meditant el contingut de cadascuna i pregant amb fervor, com a inici del camí quaresmal que portarà a la Pasqua.

La parròquia de Balàfia acull el “Sopar de la Fam”

15/02/2015

Les parròquies de l’arxiprestat “Perifèria” juntament amb Mans Unides han celebrat, el dissabte 14 de febrer, la Campanya contra la fam al món, que enguany porta per lema: Lluitem contra la pobresa, t’hi apuntes? El bisbe Joan s’ha unit a aquest acte de solidaritat recolzant així, la tasca que porta a terme Mans Unides.

Pàgines

Subscriure a RSS - Arxiprestat_Perifèria