Arxiprestat_Perifèria

Magraners acull el sopar de solidaritat amb Mans Unides

12/02/2017
Galeria de fotos:

El vespre del passat dissabte, 11 de febrer, més de 40 persones es reuniren al local parroquial de Sant Josep Obrer dels Magraners per a participar d’un sopar de solidaritat en favor de Mans Unides, tot coincidint amb la seva Jornada anual. Estava organitzat per l’arxiprestat «Perifèria» de Lleida i comptà amb la participació del bisbe Salvador.

Sopar de solidaritat (“Sopar de la Fam”) a l’arxiprestat “Perifèria”

05/02/2017

L’arxiprestat Perifèria, format per les parròquies dels barris de Balàfia, Bordeta, Llívia, Magraners, Pardinyes i Secà de Sant Pere,  celebraran un acte de solidaritat amb Mans Unides, el conegut “Sopar de la fam”.

La Granadella acull el pelegrinatge jubilar de «la Perifèria»

28/02/2016
Galeria de fotos:

El diumenge 10 d’abril, l’arxiprestat «Perifèria» va celebrar el jubileu de la misericòrdia a l’església parroquial de la Granadella que, junt amb la catedral de Lleida, són els dos temples designats pel bisbat de Lleida per a celebrar-lo.

A les 10 del matí l’autocar va començar el seu recorregut per les parròquies situades als barris del Secà de Sant Pere, Balàfia, Pardinyes, els Magraners i la Bordeta per recollir els més de 40 pelegrins que viatjaven fins la Granadella.

Nombrosa participació al Viacrucis a Balaguer

22/02/2015
Galeria de fotos:

La tarda del diumenge 22 de febrer, feligresos i preveres dels arxiprestats “Seu Vella” i “Perifèria” de Lleida ciutat, s’han desplaçat a Balaguer per participar en el Viacrucis que, com ja és costum, es celebra el primer diumenge de Quaresma.

Unes 200 persones han recorregut les estacions del Viacrucis que van des de la carretera fins al santuari del Sant Crist de Balaguer, meditant el contingut de cadascuna i pregant amb fervor, com a inici del camí quaresmal que portarà a la Pasqua.

La parròquia de Balàfia acull el “Sopar de la Fam”

15/02/2015
Galeria de fotos:

Les parròquies de l’arxiprestat “Perifèria” juntament amb Mans Unides han celebrat, el dissabte 14 de febrer, la Campanya contra la fam al món, que enguany porta per lema: Lluitem contra la pobresa, t’hi apuntes? El bisbe Joan s’ha unit a aquest acte de solidaritat recolzant així, la tasca que porta a terme Mans Unides.

Trobada dels Consells de Pastoral de l’arxiprestat “Perifèria”

08/10/2013
Galeria de fotos:

El vespre del dimarts 8 d’octubre, una trentena de persones dels Consells de Pastoral de les 5 parròquies que formen l’arxiprestat “Perifèria”, ens hem reunit als locals parroquials de la Bordeta per reflexionar i marcar els objectius pastorals per al present curs. Enguany hem comptat amb un invitat d’última hora: el nostre bisbe Joan.

Final de curs a l’arxiprestat «Perifèria»

21/06/2013

El divendres 21 de juny al vespre, al pati de la parròquia de Pardinyes, tingué lloc la reunió del Consell Pastoral de l’arxiprestat “Perifèria”. A ella assistiren tots els seus membres i els capellans de l’arxiprestat què, com ja es costum, participen de la darrera reunió de curs.

«Sopar de la Fam» a l’arxiprestat Perifèria

16/02/2013

El dissabte 16 de Febrer, feligresos de les comunitats parroquials de l’Arxiprestat de la Perifèria de Lleida ens hem reunit a la Parròquia del Secà de Sant Pere per celebrar el “Sopar de la Fam” en la Campanya de Mans Unides d’aquest any.

Inici de curs de l’arxiprestat “Perifèria”

04/10/2011

L’arxiprestat “Perifèria” inicià el curs pastoral el passat dimarts 4 d’octubre, als locals de la parròquia Sant Agustí, de la Bordeta.

La reunió tingué lloc a quarts de 9 del vespre, i estaven convocats els membres dels Consells de Pastoral de les cinc parròquies que formen l’arxiprestat. Participaren una trentena de persones.

L’arxiprestat “Perifèria” celebra el final de curs a Torres de Segre

19/06/2011
Galeria de fotos:

Amb grans dificultats perquè els autocars arribessin als barris on havien de recollir les persones que anàvem a la trobada, degut a què molts carrers de la ciutat estaven tancats al tràfic per la marató dels Templers, l’arxiprestat “Perifèria” de Lleida iniciava avui diumenge, 19 de juny, la seva jornada de convivència anual.

Pàgines

Subscriure a RSS - Arxiprestat_Perifèria