ACO

La pastoral Obrera celebra la festa del treball

03/05/2017
Tema:

L’eucaristia del Primer de Maig d’aquest 2017, s’ha celebrat a la Parròquia de Sant Agustí del barri de la Bordeta (Lleida), on ens hem aplegat per commemorar el dia Internacional dels treballadors i treballadores i celebrar la festa de Sant Josep Obrer.

Trobada de formació d’Acció Catòlica Obrera de Lleida

10/02/2017
Tema:

El passat dissabte 4 de febrer ens vam trobar els i les militants d’ACO de la diòcesi de Lleida a l’Acadèmia Marina per fer una matinal de formació.

La vam dedicar a fer un estudi d’Evangeli, dirigit pel delegat de Pastoral Obrera i Consiliari Diocesà el salesià Joan Valls, sobre un dels textos que ens van proposar des del Moviment per la preparació del Consell que es farà al mes de maig i on es reflexionarà el moment per on passa l’ACO i s’acordaran les prioritats dels propers cursos.

Participació del Grup Balàfia de ACO-Lleida a la Jornada d’Apostolat Seglar de Catalunya

30/01/2017
Tema:

El dia 28 de gener de 2017 s’han celebrat al Seminari Conciliar de Barcelona les Jornades d’Apostolat Seglar de Catalunya. El tema d’enguany ha estat «Comunitats laïcals i comunió diocesana».

L'ACO celebra el Dia del Treball a la parròquia del barri de Balàfia

01/05/2016
Tema:

Avui, primer de maig de 2016, com cada any hem celebrat l'Eucaristia del Dia del Treball a la Parròquia de Sant Antoni M. Claret al barri de Balàfia, organitzada per ACO, Salesians Lleida, Fundació Jaume Rubió i Rubió i la Pastoral Obrera de Lleida.

El bisbe de Lleida, Salvador Giménez, ha presidit la missa de les 10 h de la Parròquia on ens hem trobat, juntament amb la comunitat del barri, una seixantena de persones entorn el lema de Treball Decent per a tothom.

La parròquia de Balàfia participa en la Jornada General de l’ACO

13/10/2014
Tema:

Alguns militants de l'ACO del grup de Balàfia hem assistit a la 61 Jornada General del Moviment. Hem fet el resum del  treball del curs passat en que la prioritat incidia sobre la dignitat de la persona. Cal mencionar que s'ha passat com a mostra de compromís militant un vídeo sobre l'exposició de l'Amadeu Bonet de l'Art per la dignitat.

Jornada de formació de l'ACO

01/02/2014
Tema:

El dissabte dia 1 de febrer, ens vam reunir a la Casa de l’Església, Acadèmia Mariana, els grups de l’ACO de Lleida. La finalitat de la trobada era tenir una jornada de formació. L’objectiu del moviment enguany és treballar sobre la “dignitat de la persona”. Per això es va centrar la jornada en la Doctrina Social de l’Església.

Jornades Generals de Pastoral Obrera d'Espanya

17/11/2013
Tema:

Com cada any, la Comisión Episcopal de Apostolado Seglar de la Conferència Episcopal Espanyola (Departamento de Pastoral Obrera) ha organitzat les Jornades de Pastoral Obrera. Aquesta és la XIX edició i s'ha realitzat a Àvila els dies 16 i 17 de Novembre. El lema que presideix la trobada és “No os dejéis robar la esperanza. Espiritualidad cristiana en la precariedad”.

Assemblea de l’ACO

27/10/2013
Tema:

Després de l’Assemblea General de l’ACO (Acció Catòlica Obrera) celebrada, com cada any, a Barcelona el dia 12 d’octubre, també nosaltres hem celebrat, a Lleida, la nostra Assemblea. Ha estat el dissabte 26 d’octubre a l’Acadèmia Mariana i érem unes 15 persones.

El Josep Anton i la Montse testimonis del món del treball

30/04/2013
El Josep i la Montse exposen el seu testimoni
Tema:

Amb ocasió del Primer de Maig (Dia mundial del treball), la delegació de Pastoral obrera de Lleida ha celebrat una Vetlla de Pregària, per la manca de treball i la precarietat laboral. Aquesta vetlla va tenir lloc ahir al vespre, 30 d’abril, a la parròquia de Santa Tereseta de Lleida.

Assemblea diocesana de l'Acció Catòlica Obrera (ACO)

25/10/2009

Lleida, 25 d'octubre de 2009

L'Acció Catòlica Obrera (ACO) ha celebrat al col·legi Claver de Raimat la seva Assemblea Diocesana amb l'assistència d'una vintena de persones.

Enguany la prioritat (o tema central a treballar) serà “Responsables i solidaris en un món consumista”. També es plantegen oferir l'experiència de l'ACO a altres persones que els hi pugui interessar.

Subscriure a RSS - ACO