Apostolat_Seglar

Ser “sal de la terra i llum del món”, compromís del Congrés Laïcat XXI

04/10/2015

El que fa tres anys va començar amb una idea d’un petit grup de persones, ha tingut la seva realització al monestir de Poblet els dies 2 i 3 d’octubre, en el primer Congrés de Laïcat a Catalunya, amb el títol “Ser més Església, servir més el món” impulsat per la Xarxa Laïcat XXI.

L'Àrea d'Evangelització celebra la seva IV Jornada anual

22/02/2015

Per 4rt. any consecutiu l’Àrea d’Evangelització Gaudium et Spes ha celebrat la seva jornada diocesana anual, enguany amb el tema “El meu compromís en una Església en minoria”. Ha tingut lloc a la Casa de l’Església-Acadèmia Mariana, durant el matí del dissabte 21 de febrer. I han participat un bon nombre de persones procedents de delegacions diocesanes, moviments apostòlics i parròquies, tots ells vinculats d’alguna manera a l’evangelització.

Vetlla de Pentecosta: ¿I avui, què ens diu l'Esperit?

30/05/2009

La parròquia Santa Teresa Jornet, de la Unitat Pastoral de Cappont, acollí, el dissabte 30 de maig, la vetlla de Pentecosta que cada any organitza la Delegació d'Apostolat Seglar i l'Acció Catòlica.

Un centenar de persones, la majoria laics/ques, també alguns sacerdots, consiliaris dels diferents grups que formen la Delegació, i el bisbe de Lleida, Mons. Joan Piris, compartiren unes hores per reflexionar sobre l'acció de l'Esperit Sant en les nostres vides, en l'Església de Lleida i en la nostra societat.

Subscriure a RSS - Apostolat_Seglar