Càritas

Gent gran de la parròquia Claret continua l’aprenentatge sobre WhatsApp

09/02/2024

Aquest dimecres 7 de febrer els alumnes del col·legi Episcopal de Lleida han impartit el segon taller sobre WhatsApp a gent gran de la parròquia Sant Antoni M. Claret d’aquesta ciutat. És una activitat promoguda per Càritas parroquial que sota el nom «Acompanyament de la gent gran a través de l’ús de les noves tecnologies» posa en contacte persones de diverses generacions.

Gent Gran de la parròquia Claret de Lleida aprèn a fer servir WhatsApp

14/12/2023

Promogut per Càritas parroquial, alumnes del Col·legi Episcopal de Lleida han impartit el taller «Acompanyament de la gent gran a través de l’ús de les noves tecnologies» amb gent gran de la parròquia per tal d’ensenyar-los a utilitzar el servei de WhatsApp. L’acte ha tingut lloc als locals parroquials durant el matí del passat dimecres 13 de desembre.

Jornada lúdica de Càritas Lleida amb la Gent Gran i Sènior del Voluntariat

17/05/2023

Amb data 17 de maig 2023 hem celebrat el final de curs del programa de Voluntariat-Gent gran i Sènior de Càritas. Ens hem aplegat unes 75 persones de diferents parròquies: Alguaire, Alcarràs, Aitona, Artesa de Lleida, Maials i Parròquies de Lleida ciutat (UP Cap Pont, St. Pau, Sta. Tereseta, St. Antoni Mª Claret, UPA Sta. Mª Magdalena-Pilar i Parròquia Montserrat (anfitriona).

Celebració del Corpus a la parròquia Claret de Lleida

30/06/2022

El passat 18 i 19 de juny vam celebrar CORPUS CHRISTI (Solemnitat del Cos i la Sang de Crist). A la parròquia van compartir amb joia i en comunitat els bens que tenim amb l’objectiu de col·laborar amb Càritas. Cadascú ho va fer segons les seves possibilitats com ens recorda l’evangeli “Doneu-los menjar vosaltres mateixos”. Aquesta és una de les tasques de Càritas, no desentendre’ns de les necessitats dels nostres germans. L’evangeli (Lc 9, 11b-17) presenta la multiplicació de pans i peixos fent-nos recordar l’Eucaristia.

Fotos de la celebración pasqual de Gent Gran

25/04/2019

Cena solidaria en la parroquia Claret de Lleida

24/04/2019

El pasado 18 de abril celebramos el día del Amor Fraterno, Jueves Santo. El grupo de Cáritas Parroquial nos explicó, dentro de la Celebración de la Eucaristía, cuál es su misión dentro de nuestra comunidad. Hicieron mención de la importancia de tener presente en sus actuaciones focalizadas en la persona.

Encuentro formativo de Personas Mayores

08/03/2018

El pasado 19 de febrero, dentro del programa formativo para la tercera edad de Cáritas, tuvo lugar, en la sede de Cáritas diocesana, la conferencia "El museo de Lleida y el patrimonio leridano", a cargo de la Sra. Esther Balasch, que dio a conocer el patrimonio cultural que se puede ver en el Museo de Lleida, de donde ella es conservadora.

Grupo Cáritas Parroquial

13/10/2017

El día 7 de octubre de 2017 hicieron una salida diocesana formativa de voluntarios a Balaguer, en la sede de Cáritas Urgell. Con el tema "Ponte en sus zapatos", repensando la atención centrada en las personas mayores.

El viaje fue en tren, llegada a Balaguer, desayuno, organizar la actividad formativa con varios grupos, trabajar el tema y puesta en común.

Comida, un rato de convivencia entre voluntarios y regreso a Lleida.

De nuestra parroquia participaron 5 voluntarios.

"Troballes" presenta el desfile de ropa recuperada en el Centro Cívico de Balàfia

28/04/2017

El Centro Cívico del barrio de Balàfia se ha convertido esta tarde, 28 de abril, en una pasarela de moda, al acoger el 8º desfile de "Troballes". El local ha quedado pequeño para albergar a tanta gente interesada en seguir este acto, que ha contado con la colaboración del Colegio Episcopal, que realizó el cartel anunciador; la Escuela de Modelos Magda Simó, con sus modelos; el IES Torre Vicens, que se ha ocupado de la peluquería y maquillaje de los modelos; y el IES Guindàvols, que ha costumizado la ropa de “Troballes”.

Encuentro de Pascua de "Mayores" en la parroquia San Antonio M. Claret

20/04/2017

Organizado por Cáritas Parroquial, el grupo de personas mayores de la parroquia San Antonio M. Claret, de Lleida, celebró la Pascua el pasado jueves, 20 de abril, en los locales parroquiales. Un grupo de 25 personas se reunieron para pasar una tarde agradable y útil, según les propuso el P. Josep Vilarrubias, que los acompañaba.

Suscribirse a RSS - Càritas