Document-memòria pastoral

04/06/2024

El Consell Parroquial ha redactat un document-memòria, que trobareu adjunt a aquesta notícia, com a recull de l'activitat pastoral. Va acompanyat d'una introducció històrica.

El document ha estat elaborat amb els objectius següents:

-Per disposar, tothom que ho vulgui conèixer, d’una informació de la realitat  actual dels diferents grups que formen part de la comunitat parroquial de Sant Antoni Maria Claret del barri de Balàfia de Lleida.

-Per fer visibles les accions que actualment es porten a terme i  que la comunitat de feligresos ha de conèixer per ser-ne conscient. Una realitat que es vol que continuï i que fins hi tot creixi.

-Som conscients que el model d’església actual “te els dies comptats”. Hem de ser capaços, sense perdre “la essència” d’apostar per un altre  model que impliqui més als laics i laiques i que  alhora garanteixi la continuïtat de l’acció pastoral i sempre tenint present els allunyats.

El Consell Parroquial ha acordat, fer-ne arribar un exemplar al sr. bisbe Salvador Gimenez, al vicari general del Bisbat Mn. Lluís Sallàn i al P. Juan Martín, provincial dels Claretians, així com penjar-ho a la web de la parròquia.