Consell_Pastoral

Document-memòria pastoral

04/06/2024

El Consell Parroquial ha redactat un document-memòria, que trobareu adjunt a aquesta notícia, com a recull de l'activitat pastoral. Va acompanyat d'una introducció històrica.

El document ha estat elaborat amb els objectius següents:

-Per disposar, tothom que ho vulgui conèixer, d’una informació de la realitat  actual dels diferents grups que formen part de la comunitat parroquial de Sant Antoni Maria Claret del barri de Balàfia de Lleida.

NOTA DE PREMSA

09/05/2024

Trobada del Consell Parroquial de la parròquia Sant Antoni M. Claret

amb el Bisbe de Lleida i el Provincial dels Claretians

Celebració dels 30 aplecs de la colla Kina Kreu

26/05/2022

L’Associació Recreativa Kina Kreu, vinculada a la parròquia de Sant Antoni M. Claret del barri de Balàfia, està d’enhorabona: per fi ha pogut celebrar i gaudir el seu 30è aplec del caragol, després que els anys 2020 i 2021 la situació de pandèmia per covid-19 obligués a suspendre tots els actes.

Respostes a l'enquesta "Per una Església sinodal"

25/04/2022

CAP AL SÍNODE 2O22 (sínode=caminar junts)
Per una Església sinodal: comunió, participació i missió