Catequesi_Familiar

Els infants de la Catequesi Familiar celebren el Diumenge de Rams

14/04/2022
Galeria de fotos:

Aquest diumenge 10 d’abril, la comunitat parroquial de St. Antoni M. Claret ha iniciat les celebracions de Setmana Santa amb la Missa de Diumenge de Rams. L’Eucaristia ha estat concelebrada pel P. Nemesi Solà i el P. Dion Paskalis i preparada per l’equip de catequistes juntament amb els infants que es preparen per a la Primera Comunió.

Missa familiar a la parròquia Claret el diumenge de la PARAULA

24/01/2022
Galeria de fotos:

Aquest 23 de gener, en el marc de la Catequesi Familiar, com cada 4t diumenge de mes, a la Parròquia de Sant Antoni Maria Claret, hem celebrat la Missa Familiar.

És una Eucaristia en què infants i famílies tenen un gran protagonisme, per tal que quan arribi la data de la Primera Comunió siguin més conscients de cada un dels moments de la celebració.

És Nadal – Jesús ha nascut!!!

30/12/2021
Galeria de fotos:

Un any més, a la Parròquia de St. Antoni Maria Claret, el P. Nemesi Solà i el P. Dion Paskalis han concelebrat la Missa del Pollet. El passat divendres 24 de desembre, com ja és tradició, però sense oblidar les mesures de prevenció de la covid-19, els infants dels grups del 1r i 2n any de la Catequesi Familiar i els del MIJAC, juntament amb les famílies i els equips de catequistes i animadors, hem compartit la joia del Naixement de Jesús.

Final de Curs de la Catequesi Familiar

07/06/2021
Galeria de fotos:

Aquest mes de maig, a la Parròquia Sant Antoni M. Claret s’han celebrat 5 cerimònies de Primera Comunió, en les quals han combregat un total de 18 infants (7 nenes i 11 nens).

Els infants de la Catequesi Familiar celebren el Diumenge de Rams

28/03/2021
Galeria de fotos:

Avui, 28 de març, la comunitat parroquial de St. Antoni M. Claret ha iniciat les celebracions de Setmana Santa amb la Missa de Diumenge de Rams. Enguany, a causa de les restriccions i mesures sanitàries de prevenció de la covid-19, la tradicional benedicció dels rams no s’ha pogut dur a terme al pati exterior de l’església i s’ha realitzat a l’interior, a l’inici de les misses.

Diumenge de la Paraula de Déu

27/01/2020
Galeria de fotos:

El Papa Francesc ha establert que el 2020 sigui l’Any de la Bíblia i que cada tercer diumenge del temps ordinari sigui diumenge de la Bíblia. Per això des de la Parròquia St. Antoni M. Claret, tota la comunitat claretiana ens sumem a fer difusió de la Bíblia i de la importància de la Paraula de Déu com a eina de d’enriquiment per al creixement individual i col·lectiu de totes les persones creients.

Missa del Pollet 2019

31/12/2019

El 24 de desembre, vigília de Nadal, a la parròquia de St. Antoni M. Claret, va tenir lloc la nostra tradicional Missa del Pollet, concelebrada pel P. Nemesi Solà i el P. Dion Paskalis. Com ja sabeu, és una missa de celebració del Naixement de Jesús, pensada especialment per als infants, però que any rere any compta amb l’assistència de més gent gran. Enguany, un cop més, l’església es va omplir de gom a gom per celebrar que Jesús ha nascut, és entre nosaltres fet Infant, embolcallat en un pessebre a la vora de la seva Mare, Maria, i el seu pare, Josep.

Final de curs de catequesi a la parròquia Claret de Lleida

19/06/2019

En diferents eucaristies al llarg dels dos últims caps de setmana de maig, 25 nens i nenes han celebrat la seva Primera Comunió a la parròquia de St. Antoni M. Claret de Lleida i 2 més l’han celebrat a la parròquia del poble d’origen de la família.

Culminat el procés de preparació de 2 cursos de Catequesi Familiar, els pares i les mares, juntament amb les catequistes i el P. Nemesi Solà i el P. Dion Paskalis, s’han reunit per fer-ne una valoració.

Celebració de Diumenge de Rams

23/04/2019
Galeria de fotos:

Un bon nombre de persones fidels a la tradició de la benedicció dels rams, s’ha aplegat aquest diumenge 14 d’abril, a l’església de Sant Antoni M. Claret del barri de Balàfia a Lleida, per celebrar el Diumenge de Rams, dia en què es commemora l’entrada de Jesús a Jerusalem, aclamat amb rams d’olivera i llorer, i que inicia tots els actes litúrgics de la Setmana Santa.

MISSA FAMILIAR diumenge 27 de gener de 2019

31/01/2019

Diumenge passat, com cada darrer diumenge de mes, el P. Nemesi Solà i el P. Dion Paskalis van oficiar una Missa Familiar, que com ja sabeu, és una celebració eucarística adaptada als infants dels grups de Catequesi Familiar.

La trentena de nens i nenes dels grups de 2n any de Catequesi, hi van participar de manera activa. Un dels grups va preparar les peticions de Perdó per les accions que en el seu dia a dia no fan gaire bé i van manifestar el compromís de corregir aquestes actituds o comportaments no sempre correctes.

Pàgines

Subscriure a RSS - Catequesi_Familiar