Recés de Quaresma a la parròquia Sant Antoni M. Claret

20/03/2024

El dissabte dia 16 va tenir lloc un recés a la parròquia per reflexionar, pensar, compartir i pregar sobre la Quaresma. El P. Dion explicà una mica d’història: que la primera festa que es va celebrar a les comunitats cristianes va ser la festa de la Pasqua de Resurrecció i el baptisme solemne dels qui s'incorporaven a la fe cristiana. Aviat es va veure la necessitat d’un cert període de preparació per al baptisme i per celebrar la festa de la Resurrecció. Així va sorgir el temps de Quaresma.

Gent Gran de la parròquia Claret de Lleida aprèn a fer servir WhatsApp

14/12/2023

Promogut per Càritas parroquial, alumnes del Col·legi Episcopal de Lleida han impartit el taller «Acompanyament de la gent gran a través de l’ús de les noves tecnologies» amb gent gran de la parròquia per tal d’ensenyar-los a utilitzar el servei de WhatsApp. L’acte ha tingut lloc als locals parroquials durant el matí del passat dimecres 13 de desembre.

La Bíblia, llum de Vida

25/10/2021

A partir d’aquest dimecres, 27 d’octubre, comencen les sessions de Bíblia als locals parroquials (C/ Mossèn Pelegrí, 8), de 8 a 9 del vespre. Aquesta activitat està oberta a tothom, no cal inscripció i és gratuïta.

Ens acompanyarà en aquest recorregut el claretià P. Jaume Sidera, un gran coneixedor de la Bíblia, que ha traduït directament del grec al català la darrera edició del Nou Testament de l’editorial Claret.

La parroquia Claret inicia una Escuela de Oración

25/11/2020

Coincidiendo con el inicio del nuevo ciclo litúrgico, la parroquia Claret de Lleida inicia una Escuela de Oración que tendrá lugar en los locales parroquiales, situados en la calle Mossèn Pelegrí, 8, cada jueves, de 8 a 8:45 de la noche. Con esta iniciativa la parroquia pone en práctica uno de los objetivos del Plan Diocesano de Pastoral: "Impulsar y acompañar espacios y momentos de oración personal".

Activitats en l’Any de la Bíblia a la parròquia Claret de Lleida

05/03/2020

La declaració de l’Any de la Bíblia que el papa Francesc ha senyalat per a l’any 2020, és una oportunitat pastoral que la parròquia Claret del barri de Balàfia vol aprofitar per a divulgar el coneixement de la Bíblia. Amb aquest objectiu ha encetat el passat diumenge 1 de març, unes presentacions en powerpoins sobre la Bíblia. Es projectaran en la missa dominical al llarg de l’Any de la Bíblia, amb una periodicitat mensual.

Domingo de la Palabra de Dios

27/01/2020

El Papa Francisco ha establecido que el 2020 sea el Año de la Biblia y que cada tercer domingo del tiempo ordinario sea domingo de la Biblia. Por eso desde la Parroquia St. Antoni M. Claret, toda la comunidad claretiana nos sumamos a hacer difusión de la Biblia y de la importancia de la Palabra de Dios como herramienta de enriquecimiento para el crecimiento individual y colectivo de todas las personas creyentes.

El arciprestazgo «Periferia» reflexiona sobre el trabajo decente

08/02/2018

Las parroquias del arciprestazgo «Periferia» se reunieron en los locales de la parroquia Virgen de los Pobres, en el barrio Secà de Sant Pere de Lleida, en una jornada de formación que trató sobre el trabajo decente. El acto tuvo lugar la tarde del sábado 3 de febrero y participaron más de 30 personas.

“Colors de Ponent” en la tertulia del Movimiento de Profesionales Católicos

25/04/2017

Bajo el título “La diversitat sexual: dificultat verssus possibilitat”, tuvo lugar el pasado lunes 24 de abril, la tercera tertulia del curso organizada por el Movimiento de Profesionales Católicos. Unas 25 personas se reunieron en el Bar-Cafetería 1800, en la calle Bisbe Ruano, de Lleida, para dialogar en torno a la realidad de la diversidad sexual.

¿Quien se apunta?

25/01/2017

Para difundir la Palabra de Dios, la parroquia San Antonio M. Claret de Lleida regala cada año, a las familias que lo desean, el librito Palabra y Vida, ya sea en catalán o en castellano. Este libro lleva el Evangelio de cada día junto con un comentario, que en el caso de este año es del Papa Francisco.

El IREL inaugura el curso académico con una conferencia sobre la caridad con los pobres

17/10/2013

Esta tarde, 17 de octubre, el presidente de Cáritas Española, Rafael del Río Sendino ha pronunciado la lección inaugural del IREL en la sala de actos del Rectorado de la Universidad de Lleida.

Suscribirse a RSS - Formación